Subject: FW: Viljandi maakond Viljandi vald Hapniku 1 võrgu rekonstrueerimine III-etapp LR8822
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 10:03:36 +0300

Tere

Edastan regimiseks pr muudatus, eelnev 06.12.2023  nr 7.1-2/23/23869-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Altoja, Keio <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 27, 2024 1:56 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Hapniku 1 võrgu rekonstrueerimine III-etapp

Tere,

Kooskõlastasin varasemalt teiega Hapniku 1 võrgu rekonstrueerimise
projekti III-etapi. Seal meil enamus lepinguid sõlmitud, kuid seal kohati
on vahepeal muutunud kinnistu piirid. Anne kinnistust(89901:001:2835) on
nüüd üks tükk välja lõigatud, mis kuulub nüüd Eesti Vabariigile ja mille
valitsejaks on Transpordiamet. Kuna seda maaplaani kooskõlastuse
konteineri kaustas ei olnud, siis ei  ole saanud me sellele ka lepingut
peale teha. Kas oleks võimalik see maaplaan lisada kooskõlastuse
konteinerisse? Manuses maaplaan selle kinnistu kohta, mis nüüd
Transpordiametile kuulub. Manuses ka Transpordiameti kooskõlastus.

Teine küsimus veel. Nimelt Elektrilevi otsustas selle töö etappideks
jagada(millest siis osa ehitatakse välja see aasta ja osa tulevikus),
osalt samuti liitis sellele etapile teised tööd juurde(mis on samuti
kooskõlastatud Transpordiameti poolt varasemalt). Trassid sellega ei
muutu. Ainuke muudatus toimub maantee kaitsevööndis, kus siis jääb
etappide ülemineukukoht- Teigaste kinnistul. Tõin selle asukoha ka allpool
väljavõttes välja. Mast nr. M57 oleks siis kahe etapi üleminekukohaks.
Seal oleks vaja siis olemasolev mast tugedega asendada tõmmitsaga mastiga.
Kas see muudatus oleks vaja kooskõlastada teiega?

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.